Reklamy tekstowe
Jeśli chodzi o kampanie Google Ads to mogą one przybierać różnego rodzaju formy. Podstawową formą jest reklama tekstowa. Takie kampanie Google Ads mogą być używane w zasadzie dla każdej działalności. Reklamy się składają maksymalnie z trzech nagłówków, dwóch dłuższych wierszy tekstu oraz adresu docelowej strony. Opcjonalnie, z przeróżnych rozszerzeń poprawiających ich trafność oraz funkcjonalność, jak linki do podstron, rozszerzenia lokalizacji, połączeń czy też rozszerzenia cen.
“Tylko połączenia”
Jest to specjalny format tekstowych reklam na mobilne urządzenia. Taka reklama nie przekierowuje na docelową stronę, ale pozwala po kliknięciu nawiązać klientowi telefoniczne połączenie z numerem, który ustawiony jest przez reklamodawcę. Takowy typ reklam sprawdzi się idealnie w biznesach, w których jest oczekiwana reakcja natychmiastowa na zgłoszenie. Przykładowo awaryjne otwieranie zamków, dorabianie kluczy czy też także pizza z dowozem.
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce
Jest to kolejny podtyp specjalny reklam tekstowych. Z samego wyglądu nie różnią się od reklam tekstowych tradycyjnych, ale inny jest sam mechanizm ich tworzenia oraz dopasowania do zapytań internautów. W ramach DSA reklamodawca definiuje tylko jeden wiersz tego opisu. Nagłówek reklamy oraz docelowa strona natychmiast są dobierane przez system Google, aby móc zapewnić danemu Internaucie najlepsze dopasowanie treści reklamowanej do jego zapytania.
Agencja reklamowa pomoże nam wybrać idealny dla naszego biznesu tym kampanii Google Ads. Nie musimy się o to martwić.