Źródło: https://optique.pl/
Co wyróżnia okulary marki Vogue?
Słysząc o okularach Vogue wiele osób zastanawia się co to za marka, bo słyszało o słynnym magazynie o tym tytule. Wynika to też z faktu, że pod względem producenta oprawek, można mówić o stosunkowo młodej firmie, jak na ten rynek. Znajduje to odzwierciedlenie w ich asortymencie. Poszczególne kolekcje mocno nawiązują do współczesnej mody i podążają za trendami. Znacząco przemawia to do wielu kobiet, zwłaszcza, iż jest podparte współpracą z wieloma słynnymi osobami.
Historia marki
Marka okularów Vogue narodziła się w 1973 roku, co czyni ją dość młodą firmą, biorąc pod uwagę porównanie do dużo starszych domów mody we Włoszech. Nazwa została oczywiście zaczerpnięta od magazynu o takim samym tytule. Rzeczone czasopismo jest uważane za jedno z najważniejszych w świecie mody i aktualne trendy rzeczywiście są wyznacznikiem dla kolekcji od tego producenta. Początkowo asortyment Vogue sprzedawany był tylko we Włoszech, lecz w 1990 roku marka trafiła pod banderę słynnej grupy Luxottica. Na przestrzeni kilkunastu lat doszło do intensywnej, międzynarodowej ekspansji, która poskutkowała tym, iż obecnie jest to jedna z najlepiej sprzedających się marek okularów.
Kwintesencja współczesnej mody
Firmę Vogue można określić jako jedną z wiodących względem implementowania w swoich kolekcjach najnowszych trendów. Producent przygotowuje wiele serii, które dynamicznie się zmieniają – zarówno pod kątem kolorystyki, jak i kształtów. Polityka marki jest tym samym analogiczna do tego jak prezentuje się współczesna moda, która ulega szybkim i niejednokrotnie zaskakującym zmianom. Vogue tworzy różne modele okularów, lecz większość z nich skierowana jest do nowoczesnych kobiet, które chętnie bawią się kanonami mody, interpretując ją na swój sposób. Takie dodatki ułatwiają swego rodzaju eksperymentowanie z własnym wyglądem i wyrażenie swojego stylu.