Aktualności

SXO to pojęcie dość nowe. Obejmuje działania z zakresu pozycjonowania oraz intuicyjnego projektowania stron internetowych, tzw. UX. Oba te elementy zgrabnie połączone ze sobą sprawiają, że pozycjonowanie staje się bardziej skutecznie. Prowadzi je agencja SXO – w oparciu o profesjonalne narzędzia, badania użytkowników i ich zachowania na stronie.

SXO – co to właściwie jest?

Pierwszym elementem SXO jest pozycjonowanie, również to lokalne, jak np. pozycjonowanie Warszawa. Obejmuje ono wszelkie metody, mające na celu podniesienie pozycji witryny w Google w organicznych wynikach wyszukiwania. Jest długofalowe i skupia się na dokładnym dostosowaniu strony pod aktualnie działające algorytmy. Kluczowe jest w nim także zrozumienie działań konkurencji i zmierzenie się z nimi, a także poznanie zachowań klientów w zakresie wpisywanych w wyszukiwarkę słów kluczowych.

Działania SEO w SXO to:

  • optymalizacja techniczna strony pod kątem szybkości jej działania czy responsywności;
  • pisanie tekstów nasyconych słowami kluczowymi;
  • regularne zdobywanie odnośników zewnętrznych z wartościowych serwisów.

Drugim elementem są działania z zakresu UX, czyli User Experience. Polegają one na takim zaprojektowaniu witryny, aby była ona intuicyjna dla osoby odwiedzającej. Obejmują nie tylko techniczne aspekty danej strony, jak np. czcionki czy kolory, ale również elementy psychologiczne, a wśród nich nawyki i przyzwyczajenia odbiorców. Głównym elementem UX jest UI czy interfejs strony internetowej. To on wpływa na doświadczenia użytkowników w trakcie przeglądania witryny i ma ogromny wpływ na ich odczucia oraz decyzje zakupowe. blog o seo

Dlaczego SXO, a nie samo SEO?

Samo pozycjonowanie w dzisiejszym świecie już sobie nie radzi. Klienci oczekują od marek coraz większego zaangażowania i zrozumienia ich potrzeb. Z tego względu agencja SXO sprawia, że firmy są w stanie w prosty sposób zwiększyć swoją sprzedaż niskim kosztem. Czasem wystarczy nawet mała zmiana na stronie w zakresie miejsca czy wielkości call to action czy menu witryny, aby zwiększyć konwersję i zatrzymać więcej klientów na stronie. A tym samy wpłynąć korzystnie na poziom przychodów. sxo.pl/pozycjonowanie-warszawa/